V podjetju se zavzemamo k temu, da strankam nudimo tako pred kot po-prodajno podporo. Če vas zanima sistem pametnih inštalacij a ste v dvomih, ko pride do izbire elementov, medsebojne kompatibilnosti naprav ali česarkoli drugega, nas kontaktirajte in svetovali vam bomo pri nakupu.
Strankam nudimo podporo tudi po nakupu. V kolikor naletite na težave s katerim od elementov nas kontaktirajte na elektronski naslov info@z-home.si s čim bolj konkretnimi podatki glede težave na katero ste naleteli. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času, najkasneje v 48 urah.
Vkolikor želite kupljene izdelke vrniti zaradi okvare prosimo izpolnite obrazec za reklamacije. Lahko ga skenirate in pošljete na e-mail podpora@z-home.si z naslovno temo »REKLAMACIJA« ali pa ga po fizični pošti pošljite na naslov podjetja. Pošto opremite s pripisom »REKLAMACIJA«.
Kupec oziroma partner lahko produkte reklamira, če nimajo lastnosti, ki jih je ponudnik oziroma prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila (stvarna napaka – 37. Člen Zakona o varstvu potrošnikov). V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo produkta, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. Kupec lahko produkt v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Ne sprejemamo pošiljk z odkupnino.
Obrazec za reklamacije najdete TUKAJ
Vsi izdelki v spletni trgovini Z-Home.si imajo 12 mesečno garancijo na območju republike Slovenije.
Vsi izdelki znamke DOORBIRD imajo 24 mesečno garancijo