Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne z-home.si so sestavljeni v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Opredelitev pojmov
Prijava
Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne Z-home.si (www.Z-Home.si), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
Postopek nakupa
Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb "ZAKLJUČI NAKUP" odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...).S tem je naročilo potrjeno, izdelki pa bodo poslani v najkrajšem možnem roku. Če je rok dobave več kot 2 delovna dni ponudnik o tem obvesti kupca.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v petnajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu.
Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.
Plačilo
Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi, po predračunu na TRR, preko Paypal spletnega plačevalnega medija ali s kreditno kartico preko virtualnega POS terminala.
Dobavni rok
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-4 delovnih dni v ostalih primerih pa do 15 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.
Dostava
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Stroški dostave: 5 € za vse oddelke.
Poštnina
Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka je takšna kot je razvidno ob izdelku.
Poštnino za dostavo naročenega blaga, plača kupec po veljavnem ceniku Pošte Slovenije ali druge paketne pošte , ki izvaja dostavo blaga na dom.
Garancija
Vsi izdelki v naši ponudbi imajo najmanj 12 mesecev garancije. V primeru, da ima artikel drugačno garancijsko dobo je le ta vključena v opisu artikla. Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke.
Veljavnost ponudbe
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV razen rabljenih artiklov, pri katerih je DDV obračunan na podlagi 48. in 49. člena ZDDV in na podlagi 50. C člena ZDDV ni izkazan. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
Arhiviranje pogodb
Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju I2G d.o.o. , Vojkova 58, 1000 Ljubljana
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
Reklamacije in pritožbe
Podjetje I2G d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov zato ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V zavihku REKLAMACIJE je RMA obrazec, katerega kupec izpolni po navodilih in sledi postopkom opisanim v samem RMA obrazcu. Pristojna oseba za reševanje reklamacij mora v 8 dneh potrditi prejem obrazca in obvestiti stranko o nadaljnih postopkih. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno in v najkrajšem možnem času. .